O primeiro centro de Fisioterapia de Marín Fisioterapia laboral, deportiva, infantil, neurolóxica, ortopédica, tráficos, ciruxías
Home » Tratamentos

Fisioterapia respiratoria pediátrica

Fisioterapia respiratoria pediátrica - O primeiro centro de Fisioterapia de Marín

As alerxias e os primeiros catarros poden afectar de xeito importante aos mais pequenos da casa.

Os nenos non teñen a mesma capacidade que os adultos para afrontar cambios climáticos ou para combater axentes patóxenos como virus ou bacterias, xa que nin o seu sistema respiratorio nin o seu sistema de defensa están completamente desenvolvidos.

O que para un adulto pode ser un simple arrefriado, para un cativo pode derivar en nun proceso infeccioso (bronquiolitis, pneumonía…).

No Centro de Fisioterapia Lois tratamos a bebés e nenos para axudarlles a previr, curar e evitar recidivas de enfermidades respiratorias.

Aplicamos técnicas que son indoloras para a criatura coa fin de axudarlle a mobilizar o exceso de moco que por si soa non é capaz de eliminar.

Deste xeito pódese previr a instauración de infecciones broncopulmonares, co conseguinte dano estrutural que causarían no aparato respiratorio do neno.

Queres saber máis?

Pide cita e infórmate

Entidade Prestadora de Servizos Sociais RUEPPS E-6360

Entidade Prestadora de Servizos Sociais RUEPPS E-6360 - O primeiro centro de Fisioterapia de Marín

Os usuarios de Centro de Fisioterapia LOIS que reciben tratamento de Fisioterapia Neurolóxica poden beneficiarse das Axudas para a promoción da autonomía personal de persoas con discapacidade que financia a Xunta de Galicia (Consellería de Política Social).

O noso centro figura no REXISTRO DE ENTIDADES PRESTADORAS DE SERVIZOS SOCIAIS da Consellería de Política Social da Xunta de Galicia (RUEPSS nº E-6360), como Sociedade de Iniciativa Privada que desenvolve a súa actividade na área de Dependencia para o ámbito xeográfico de Galicia.

INFÓRMATE no departamento de SERVIZOS SOCIAIS do teu concello ou chámanos: